3 Ekim 2007 Çarşamba

Nereden çıktı bu Bahreyn?

Bu soru bana sorulduğu kadar ben de kendime çok sordum. O kadar okullar okuduktan sonra bile körfezdeki yerinden önüme harita açmadan tam da emin olamadığım bir ülkeye taşınmak....

Bu bir aile kararı dedik, gelecek için para biriktirelim dedik, dünyanın hangi noktasında olursak olalım önemli olan birlikte olmak dedik ve şimdi buradayız.

Aileme ve arkadaşlarıma telefonda ya da mail ile Bahreyn’i anlatıyorum ama kime ne anlattığımı karıştırıyorum. Ben de dedim bari yazayım bir yere, isteyen okusun. Arada komik şeyler oluyor, arada ‘yok artık’ dedirtecek olaylara tanık oluyorum ve bunları paylaşmak istiyorum. Tahmin edeceğiniz gibi belli bir düzeni olmayacak bu yazıların.

İstanbul’da yıllarca hem profesyonel hem de girişimci olarak çalıştıktan sonra şu andaki full time ev hanımı rolüme de alışmaya çalışıyorum. İlerleyen zamanlarda umarım bir iş bulduğumda çalışma hayatının kendi ülkemizden farklı olduğunu göreceğime de eminim. Burası benim ülkem değil, bana garip gelen şeyler sadece geçici diye düşünmek alışmak için benim bulabildiğim en sağlıklı yol.

Bu modern günlüğüm umarım ilginizi çeker, anılar çok yakında burada :)

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Aleafcigim,
sen benim kahramanimsin :))
from farrrrrr away ceycey

ege-alp dedi ki...

canım,sizleri çok özledik.Yazacaklarını merakla bekliyorum. Seni, Okan'ı ve kızları öpüyorum. ege-alp-tuba-berk

murat dedi ki...

sevgili elif günlüğün tabiki ilgimizi çekiyor ama günlükte Okan eksik sanki):ne yapıyor eski arkadaşım ?